Prihod v živahni klicni center je bil nekaj, kar je Janjino srce popolnoma ogrelo od navdušenja. Pravkar je dobila svojo sanjsko službo kot predstavnica službe za stranke in bila je pripravljena spremeniti življenja klicateljev, ki jim bo pomagala.
Ko se je namestila na svoje delovno mesto, je Janja opazovala živahno vzdušje okoli sebe. Stene so bile okrašene z motivacijskimi citati in barvitimi umetninami, kar je ustvarilo ambient pozitivnosti in navdušenja. Sodelavci so jo pozdravili s toplimi nasmehi, željni delitve znanja in izkušenj.
Zaslišal se je prvi klic tega dne in Janja se je samozavestno odzvala, njen glas pa je izžareval toplino. Stranka na drugi strani je bila izčrpana in se je spopadala z zapleteno težavo. Janja jih je pozorno poslušala in jim zagotovila, da bo naredila vse, da bi našla rešitev. Konec konce je bil to le klicni center, ki je poznan o svoji profesionalnosti.
Oborožena s celovitim usposabljanjem in obsežno bazo znanja je Janja hitro rešila težavo stranke. Zaradi hvaležnosti v njunem glasu ji je poskočilo srce. To je bil šele začetek niza uspešnih interakcij v tistem dnevu. Janjino delo, ki ga obsega klicni center, je že vrsto let prisotno v njenem življenju.
V delu, ki ga klicni center, obsega je Janja odkrila tudi moč empatije. Naučila se je postaviti v kožo strank, razumeti njihove skrbi. Z vsakim klicem je našla načine za zagotavljanje prilagojene podpore in prilagodila svoje odzive, da bi zadovoljila edinstvene potrebe vsakega posameznika. S tem je bilo tudi njeno delo, ki ga klicni center, obsega vedno na zalo visokem nivoju.
Klicni center je postal središče sodelovanja in spodbujanja. Janjini sotekmovalci so bili vedno pripravljeni pomagati, ne glede na to, ali so delili koristen nasvet ali slavili zmagoslavje. Na ta način je to klicni center, postal drugi dom in kraj, kjer so vsi uspevali in kje so vsi z veseljem opravljali svoje delo.